Template by Blogger Templates

6.8.08

მგონი გაჟიმვას მიპირებენ ...

...ნუ როგორც ვთქვი წეღან, შევიხედავ ფორუმზე მეთქი, შევიხედე,, ნუ საინტერესო არაფერი მომხდარა და რო არ ვიცოდი რა მექნა მეთქი ჩემს მეორე ნიკზე შევალ იქნებ რამე ხდება რეავი, ან პიემში ან ნიკსერჩში იქნებ რამე საინტერესო იყოს მეთქი .. (მეორე ნიკიც kexiა, კლონია აბსოლიტური, ჰოდა ხანდახან ეშლებათ და პიემები იქ მიდის, ეხლაც შევედი და პიემების ხროვა დამხვდა ... ყველა ნაცნობები იყო ერთმა დამაინტერესა, ვერ ვიცანი თავიდან, მერე სახელი საიდანღაც მეცნო, მგონი რაღაც წიგნში მინახავს, ვეცი მეთქი ამას რა უნდა? ...
რა უნდაა? აუუუF რა უნდა, აა აგერ აი რა უნდა


"შენი პოსტი ვნახე სადაც გადაღებაზე თანახმა იყავი. მე ვარ (saxeli davmale), პოეტი, პუბლიცისტი და მულტიმედია არტისტი (ე.წ. "ვარდისფერი ავტობუსის" დამფუძნებელი, თუ გაგიგია...). რასაც ვიღებ უფრო ვიდეო არტის სფეროს მიეკუთვნება , ვიდრე პორნოს მაგრამ ეს ტრანსგრესსივ სინემაა, ნიკ ზედდის და კერნის სტილში. გაცილებით არაესთეტურია ვიდრე ჩვეულებრივი პორნო. მეტიც, ანტიესთეტიკაა. ახლა მონაწილეების პოვნაღა დამრჩა. აქ ალბათ არ გავა, მოსკოვში და ბაქოში გაუშვებთ ფესტივალებზე. მოკლედ, თუ ჰაერზე არ გილაპარაკია შემომეხიანე და შემდეგ უიქენდზე დავილაპარაკოთ"
( ...ისეთ უცნაურ სიტყვებს წერს ეს კაცი გული გამიწვრილდა :D)
ნუ? როგორია დილის 4 საათზე ეგეთი პიემის წაკითხვა, დავეცი და ეხლაც იქა ვგდივარ ...ვგდივარ და ვფიქრობ... რა უპასუხო? არადა საერთოდ არ ვუპასუხო ტეხავს, ვუპასუხო და რა ვუპასუხო? ესლი ჩესნა ნამდვილად არ ვიცი მინდა ამ ყველაფერზე უარის თქმა თუ არა ... ან სად ვილაპარაკე, ან რა ვილაპარაკე ნამდვილად არ მახსოვს ... :?
აჰა ეხლა შევხედე კაი ხნის ყოფილა პიემი,(21 Jul 2008, 10:25) ანუ ის ვიღაც ფიქრობს რო დავიკიდე და არ ვუპასუხე, არადა რა იცის რო შეცდომით გამოგზავნა პიემი და მოხვდა იქ სადაც მე თვითონ საუკუნეში ერთხელ ვხვდები ...


რა ვუყო ხალხებო?


ჰეჰ მომწყდა კისერი, წავიდე დავწვე სანამ დამეხატა შუბლზე ენტერი ... :)ტკბილი ძილები ხალხებო ...

This post has been edited by keхi on 6 Aug 2008, 05:06

12 Responses:

Anonymous said...

ოჰო..დასაფიქრებელი შემოთავაზებაა... :ბოლი:


:გივი:

kexi said...

:) ჰოდა აი ვზივარ და ვფიქრობ, მარა ჯერ ვერაფერი მოიფიქრე ...

sabaha said...

სახელი დავმალეო ისე დაწერე :))
აქ ყველა ფორუმელები ვართ :))
მე ეგრევე მივხვდი მის ნიკს :))

kexi said...

მიხვდი? რეავი მე პირველად ვნახე მაგის ნიკი,
იცნობ ვინაა?

sabaha said...

პირადად არ ვიცნობ , მაგრამ აი კულტურაში, ვარდისფერ იავტობუსის თემაში შედი და ნახე რეებს წერს :)))

kexi said...

უი იქ არც შევსულვარ, სად მე და სად კულტურა(:D) ...
შევიდე ერთი ვნახო :)

მარიამ ბლანკი¹³ said...

debili xar shen
eget shemotavazebaz e ar unda tqva uari
, sheni aseti sexualurobis gamosavleni sauketeso sahsualebaa, ti je kak karlson :D

jaco said...

ჰეჰეე, მაგარი იყო!:) welcome!:)

kexi said...

კარლსონ კატორი ჟივიოტ ნა კრიშე? :D
და მე რაშუაში ვარ კარლსონთან? ...
ეგეც პორნო ზვეზდა გახდა? :D

jaco
გამარჯობა ... ;)

მარიამ ბლანკი¹³ said...

ოო რა გოიმი ხარბლია, ონ ტაკ ჟე კაკ ი ტი ბილ ვ მერუ უპიტმანნიმ მუჟჩინოი ვ პოლნომ რაასსვეწე სილ გაიგეე???

kexi said...

აახ ვმერუ უპიტანნი ხო? ... :D
ვოტ ვჩომ ძელა .. ეხლა გავიგე :)

გოიმი კიდე რო ვარ ეგ ახალი არაა ... :P

xviara said...

:LOL: :LOL:

ox gagarin sheni.. :D