Template by Blogger Templates

5.8.08

პირველი ნაბიჯები თუ რაღაც ეგეთი :)

მოკლედ ეხლა რა ხდება ...

დიდი ხანია ბლოგებზე და რაღაცებზე მესმის მარა არასდროს მიჩალიჩია, ნუ მცდელობა კი მქონდა მარა ვერაფერი გავიგე, ერთიშეხედვით და შევეშვი, ჰოდა რამოდენიმე დღის წინ ფორუმზე მე და ნატოშას ხანგრძლივი "პიემობანას" შედეგად გადავწყვიტე რო მეც გამეკეთებინა რაიმე ეგეთი, ნუ წამომიარა ღამეს 4 საათზე და ბევრი წვალების მერე დავრეგისტრირდი როგორც იქნა, :)... ნუ ხო დავრეგისტრირდი მარა მერე? მერე ის რო მთელიღამე კიარადა დილა ტვინი შევუჭამე ნატოშას კითხვებით, ნუ არაჩვეულებრივი ადამიანია მითმინა ბოლომდე, რისთვისაც მართლა დიდი მადლობელი ვარ, მე მაგდენს ალბათ ვერ მოვითმენდი,ნუ რაღაცები გავარკვიე რაღაცები ვერა, უბრალოდ კითხვების დასმა გამიტყდა ბოლოს ... :)

ჰოდა ვზივარ ეხლა და ვფიქრობ, რა გაუკეთო ამმჩემსბლოგს,
1. დიზაინი არ მომწონს ...
2. ნუ ფერებიც ცოტა უკეთესი შეილებოდა მაგრამ მე ვერ ვნახე ...
3. ქართულად როგორ უნდა ვწერო ეგეც არ ვიცი, (ფორუმზე ვკრიფავ და აქ ვაკოპირებ) :D
4. ჩემი ლოგოც ფერებში არ მომწონს, და ზოომაც ცოტა პატარაა, მინდა ჩემი ბლოგის ფერებში ზუსტად იგივე მაგრამ ფოტოშოპთან არ ვმეგობრობ ...
5. ძალიან მინდა თარჯიმანი თუ არსებობს ეგეთი რამე რო დააჭირო და ბლოგი რუსულად გადათარგმნოს, ძალიან ბევრი მეგობარი მყავს რუსულენოვანი და მინდა რო იმათთვისაც იყოს ეს ბლოგი ...
6. კიდე იქ კომენტებში უტვინომ რაღაც მითხრა მოხსენიო და არ ვიცი რა უნდა მოვხსნა და სად :D.
7. სლაიდშოუ მინდა კიდე ჩემი სურათებით მაგრამ ჯერ ეგ ვერ დავამუღამე ...
... აჰა შვიდი პუნქტი, ჯერჯერობით, მერე კიდე რაღაცები გამახსენდება ალბათ :) (ამბობენ

7 ბედნიერი რიცხვიაო მარა ყველა ჩემი ყოფილი ვისთანაც რაიმე კომფლიქტის ნიადაგზე მომიწია დაშორება 7 რიცხვში იყვნენ დაბადებულები)
ეს ისე ლირიული გადახვევა ...



ჰო და რა მინდა გთხოვოთ ყველა ჩემს სტუმარს, ვინც შემოხვალთ და სურვილი გაგიჩნდებათ მეგობრებში დაგამატოთ, დამიტოვეთ თქვენი ბლოგების მისამართები თორე ნიკით ბლოგის მოძებნა ჯერ არ ვიცი :D



პ.ს. გოიმი რო ვარ ხო არაუშავს? :)

11 Responses:

sabaha said...

ნიკებით ბლოგების მოძებნას ცოდნა არ უნდა, ნიკს დააჭირე და მის ბლოგზე გადახვალ :)
რაც შეეხება Проверка на основе графического кода ამის მოხსნას , შედი ნასტროიკებში, მერე კამენტარიიი, მერე Показывать проверку на основе графического кода для комментариев? აქ მიეცი ნეტ და მერე სახრანიწ ნასტროიკი და ეგააა
:))

kexi said...

გაიხარე :) მგონი მოვხსენი ... მადლობა

Sweet said...

http://fonts.ge/?load=faq&topic=0



აქ ნახე ქართული კლავიატურის ამბავი!!!

kexi said...

დიდი მადლობა მარი ... :)

მარიამ ბლანკი¹³ said...

mokled axla mec vecdebi dagexmaro :D
mara ai rusulad xez roigor iqneba settings :D

albat nastroiki - mere aris layouti anu bolo lable settingebshi, mand aris fontebi da ferebi :) acvale paca xans da miigeb sasurvel ferTa gamas blogze,

logo zusti mititebebit gamomigzavne Pmshi rac sheizleba didi zoma da zusti mititebebi ra ginda dges sagamos vecdebi gagikeTo :D (a xo liliani var shch )

tarjimani romelmac qarTuli icis jer ar arsebobs :D amitom cere rusulad da tu mainc da mainc ortografiashi gichira gamoiyene "translit.ru"

ra unda moxsna ver gavige

da slideshow yendeba eseigi settings- page elements - mere iq amateb axali page elementebis kvardats da rom daacvei iq amogigdebs didi sias risi chasma ginda aris slide show calke :) da nu mere iq mixvdebi tviton linkebis da sataurebis chasmas :D


chemi bloRia - busuna.blogspot.com


cavedi chagamato :D ;) :*

kexi said...

ჰო რაღაცები იქ დავწერე გარეთ და რაც შეეხება ლოგოს გამოგზავნას ლილიან შჩ, (კსტაწი "შჩ" რა პონტია? მე პროსტა ლილიანი ვიცოდი რო გერქვა და ეს შც რაღას დაგიმატებია :D ) ჰო იმ ლოგოს ვერ გამოგიგზავნი უფრო დიდს იმიტომ რო უფრო დიდი თავად ვერსად ვიპოვნე, ნუ რაა მანდ ისეთი, უბრალოდ ეგ სიტყვა მინდა ზუსტად ეგეთი ასოებით, ოღონდა ფერები აი ჩემს ფეხებს კიარადა ბლოგს რო მოუხდეს რა :) ეს ძალიან ყვიორის ... თUრამეს მომიხერხებ გამიხარდება ...



P.s. შჩ :D

Sweet said...

+შჩ

jaco said...

უი, მეც გოიმი ვარ - პრივეტ!:)

kexi said...

:) გოიმების სხოდკა ხო არ მოვაწყოთ? :)
აქაც გაგიმარჯოს ...

CheshireCat said...

:)))) გეკითხა ბარემ, აგერ არ ვარ :)
რისი მოგერიდა :)


ხოდა აი იმ ერორს რომ გიგდებს რა უნდა უყო არ ვიცი, იქნებ სვითიმ იცოდეს :S

kexi said...

რეავი ნატოშ გამიტყდა უკვე ტვინი შეგიჭამე ამდენი კითხვებით ... :)
იქ ბლოგერებში დავდე ეგ ერორი მარა არავინ არაფერი იცის ალბათ, მარა ეხლა გასწორდა, ... ტყუილა ვიპანიკე :D