Template by Blogger Templates

7.8.08

მგონი დავლაგდი

... მოკლედ ნელნელა ვლაგდები მგონი ... რაღაცები ჩემით მოვიგონე მაგალითად: "up" კნოპკა პოსტების ქვემოთ სუსუ ბოლოში .. დამღალა ზემოთქვემოთ სკროლინგმა ... ჰოდა ეხლა დააჭერ და სკუპ სუ ზემოთ, კაია მომწონს :)
ძილს მგონი სამუდამოდ გადავეჩვიე, ამ ბლოგის გადამკიდე ხო საერთოდ ...
გეგმები: ვიდეო პლეერი მინდა აუცილებლად,, ნუ აუცილებლად რად მინდა არ ვიცი მარა მინდა ...ლოგო მინდა ნორმალური, შემპირდა თოვლის ბაბუა კი არადა (:D) ლილიანი ჰოდა იმედი მაქვს გამიკეთებს, ტყუილები არ იცის მაგან კაი გოგოა, პროსტა მე ვერ მიტანს ...ოღონდ რატო, ზუსტად არ ვიცი ... ისე ბებიაჩემმა მითხრა ზედმეტმა სიყვარულმა იცისო და რეავი :) ...

სხვა არ ვიცი ჯერ მეტი პრეტენზია ჩემს ბლოგთან აღარ მაქვს, ნელნელა ალბათ კიდე რამე გამოჩნდება,
მანამდე ჩემი მახინჯო სურათების გამოფენას ვაპირებ თU არ დამეზარა, ჩემი ჩემი, ანუ ჩემი Fეისი, მიყვარს ჩემი თავი და რავქნა, გინდა ნარცისი მეძახეთ და გინდა ყოჩივარდა, :)
მიყვარს და ვსო ...

5 Responses:

მარიამ ბლანკი¹³ said...

ა ძმაუ ვცადე და შეფასება შენზე იყოს ძლივს გამოვიყვანე რაღაც... :ბოლი:

აგერ ერთი ვარიანთი
http://img396.imageshack.us/img396/9124/kex1ag6.jpg

ა ბატონო მიორე : )
http://img176.imageshack.us/img176/641/kex2gg0.jpg

kexi said...

ეს რა ლინკენბი მომეცი? არაა მანდ სურათები, ან არის და მე არ მიხსნის, კენოთ ოპენედ ზის პეიჯო მიწერს :(

მარიამ ბლანკი¹³ said...

atrakeb ragacas!!
xsnis da mshvenieri logoebicaaa naxe kargad normalur netit

kexi said...

ვაააიჰ მაგარია ... გუშინ არ მიხსნიდა რეავი ... აუ კაია ცოტა მუტნია მარა ეგ შენი ბრალი არაა ვიცი, დიდი მადლობა მართლა მომეწონა, ის ელვები მომეწონა ძალიან :)

:2kiss:

მარიამ ბლანკი¹³ said...

mixaria, meti vegar vushvele tore ufro shei blogis fershi mindoda mara zalian cudi xarisxia , axals tu gaazrob gadmomigde sadme da egreve gagishanshaleb sakaifos ;)