Template by Blogger Templates

30.9.08

არ ვარ ეჭვიანი!!! მაგრამ :(

...მთელიცხოვრება მეგონა რო არ ვარ ეჭვიანი, არასდროს არავიზე არანაირი მიზეზით არ მიეჭვიანია, სხვებს დავცინოდი, ამის გამო, ცოლიც მყავდა, შეყვარებულებიც, მეგობარი გოპგოებიც, არასდროს გულშიც კი არ გამივლია რო შეილება ვინმეს არ ვენდო, რო შEიძლება ამის გამო ვიჩხუბო, ის რო ამის გამო ვინმეს ვატკინო, "მე არ მიღალატებს" ჩემი ფრაზა იყო, არ მიღალატებს იმიტო რო ... "იმიტო რო ყველაფერს იღებს ჩემგან რაც უნდა", ვერასდროს ვერავინ ვერ დამაჯერებდა რო შEილება ეს მე დამემართოს, .....
მაგრამ ... ეხლა რა ხდება? უკვე ბოლო ორი სამი თვის განმავლობაში მეორედ ხდება, მეორედ მეტკინა და მეორედ ვატკინე, მიზეზი? არ ვიცი ... ეჭვი მაქვს ამას ეჭვიანობა ქვია :(
არ მინდა დავიჯერო რო ვცდებოდი მთელიცხოვრება და მითუმეტეს არც ის მინდა დავიჯერო რო ცხოვრებაში პირველად მიყვარს ... თU კიდე უარესი, ჩემს თავში რწმენა შემიმცირდა? ჩემი თავის იმედს ვკარგავ? მგონია რო ვეღარ ვაძლევ ყველაფერს? :(
არ მინდა!!! ვერ ვიტან ტკივილს, სულის ტკივილს ....
არადა ... მტკივა ძალიან მტკივა ... ამას ვერავინ ნახავს, ვერავინ გაიგებს ვერასდროს ამ ტკივილის მაშტაბებს, ამის უფლებას არავის მივცემ, ჩემს სულში შეძვრეს, ჩემია, ეს ყველაფერი ჩემია, და ჩემთან დარჩება!!!

ჩემი თვალები ღიმილის მეტს არაფერს აჩვენებს, სხვა ყველა არხი გათიშულია :)

არადა რატო უნდა მწყინდეს თუ პირველად მიყვარს?
რატო უნდა მწყინდეს თუ არსებობს ის ვინც მარტო ჩემთვის მინდა?
რატო უნდა მწყინდეს რო ხმამაღლა შემიძლია პირველად ცხოვრებაში ვთქვა რო სხვა არ მჭირდება?
რატო უნდა მწყინდეს ის რო პირველად ცხოვრებაში ჩემი თავი მარტო მე არ მეკუთვნის?

მონიტორი გარდა ვერავინ ხედავს ჩემს ღიმილს ეხლა ... გშურდეთ ჩემი მონიტორის ... :)




ჰოდა სანამ თქვენ გშურთ მე მანამდე სიგარეტს მოვწევ და ცოტას ვიფიქრებ ... :)




მერე დავურეკავ და ვეტყვი რო ძალიან მომენატრა ...





6 Responses:

Anonymous said...

echvianoba ragac momentshi cudi araa,pirikit xandaxan amtkicebs kidec siyvaruls,ogond ar unda gadavides ragac cud echvianobashi rac yvelafers angreevs,xoda siyvaruls kide ra jobiaa tan pirveels :)

თაკა said...

gavskdi da gavisklice pidapir :D
debilo seeena :2kiss:

მარიამ ბლანკი¹³ said...

soo sweet :user:

Kate said...

ეჭვიანობა მართლა ცუდი რამეა...
მე მაგალითად ვარ ეჭვიანი, მაგრამ არა მამრობითი სქესის მიმართ, არამედ მეგობრების მიმართ.
მამრობითის მიმართ იმიტომ არა, რომ ვენდობი. თუ ადამიანს არ ენდობი, მაშინ სისულელეა ის სიყვარულიც, პატივისცემაც, და ყველაფერი დანარჩენიც..
სიყვარული მარტო "მე შენ მიყვარხარ" არ არის. პატივისცემა, გაგება და რწმენა აუცილებელი ატრიბუტებია.
ხოდა იბრძოლე იმისთვის, რომ გაგიაროს ამან. მითუმეტეს, როცა ადამიანი საბაბს არ გაძლევს. თან შენ "თუ მას ყველაფერს აძლევ, რაც უნდა" მაშინ მართლა შენია ეგ ადამიანი.

m i r a m a x said...

kete - მამრობითი სქესი მეგობარი არაა?
შენ ალბათ უნდა გეთქვა რომ შეყვარებულის მიმართ არ ხარ ეჭვიანი :)

Kexi - ეგ ალბათ პერიოდი გაქვს ეგეთი. მალე დარწმუნდები რომ ეჭვიანობა გამოსავალი არაა :)
თან მითუმეტეს არ ყოფილხარ ეჭვიანი :)

kexi said...

dreamer
ჰიო რავი ალბათ საჭიროა ხანდახან, რავიზოგს სწყინთ რო არ ეჭვიანობენ მასზე, წიპა ვაბშე ფეხებზე გკიდივარო :D
marazma
რა ჯანდაბამ გაგსტკლიცა? :D
ჩორვენი¹³
ნუ მეკაიფები თორე დავწერ ერთ დიდ პოსტს ბუხარში გაჭედილ თოვლისბაბუაზე თავის სურათებით :D
Kate
"თუ ადამიანს არ ენდობი, მაშინ სისულელეა ის სიყვარულიც, პატივისცემაც, და ყველაფერი დანარჩენიც.."
ზუსტად ამას ვიზახი მთელიცხოვრება მეც :)
m i r a m a x
დღეს პირველად ვნახე იმის მერე, ჰოდა არცერთს არც გაგვხსენებია რო 3 დღის წინ ვიჩხუბეთ :)